loading...
دنیای بازی
ثبت نام کنید

سلام دوست عزیز مهمان اگر این پیام را مشاهده میکنید به معنی این است که ثبت نام نکردید ثبت نام کنید لذت ببرید.

ثبت نام

توجه:

اگر ثبت نام کنید بنر وبلاگ یا سایت شما به طور رایگان در سایت ما قرار می گیرد

فقط کافی است بنر و ادرس پروفایل خود را به ما از طریق این جا به ما ارسال کنید همراه نامی که ثبت نام کردید
آخرین ارسال های انجمن
پویا قلی پور بازدید : 148 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
رجه بندی بازی ها :

[تصویر: irixvv3yw140n05cnv9r.png]

اگر روی جلد بازی ها دقت کرده باشید ، علامت هایی را مشاهده می کنید که این علامت ها توسط موسسه ای به نام ESRB که یک موسسه ی استاندارد محصولات چند رسانه ای است طبقه بندی می شوند . این علامت ها ، بازی ها را از نظر محتوای آن ها درجه بندی کرده و تمام شرکت های سازنده بازی ها پس از تولید محصول خود و قبل از ارایه آن به بازار های جهانی باید یک نمونه از محصول خود را به موسسه ی ESRB ارسال کنند و این موسسه بر حسب محتویات آن بازی ، استانداردی را برای آن تعیین می نماید . به این ترتیب تمامی بازی ها طبق این قانون و توسط این موسسه درجه بندی می شوند .

درجه بندی ها به این صورت میباشند :

[تصویر: i0u4dkvwfbeuad3t4b5.gif]

درجه اول ، Early CHILDHOOD : این درجه بندی برای افراد 3 سال به بالا در نظر گرفته شده است . این بازی ها دارای صحنه های شاد و جذاب می باشند و در آن ها خشونت و هیجانات نامناسب وجود ندارد .

--------------------------

[تصویر: gi7lmyhf6bmmtxtv462x.gif]

درجه دوم ، EVERYONE : از اول کلمه ی EvryOne گرفته شده ، این دسته از بازی ها برای سنین 6 تا 24 سال مناسب می باشند .

--------------------------

[تصویر: 7tnnfjlteazfrbjk05bz.gif]

درجه سوم ، EVERYONE 10+ : این درجه مخصوص نوجوانان 10 سال به بالا می باشد . این دسته شامل بازی های ملایم و دارای خشونت بسیار کم است و بیشتر بازی های فانتزی و دارای جنبه آموزشی را در بر می گیرد .

--------------------------

[تصویر: tzj7iw97jdqfjc5xoizr.gif]

درجه چهارم ، TEEN : از اول کلمه ی Teen گرفته شده است . این بازی برای افراد 13 سال به بالا می باشند و دارای صحنه های هیجان انگیز با کمی خشونت هستند .

--------------------------

[تصویر: o4iz89wu62dmxi0dmipl.gif]

درجه پنجم ، MATURE : این درجه بندی برای افراد بالای 17 سال است و از کلمه ی Mature گرفته شده و در آن صحنه های خشن و دلهره آور وجود دارد . این بازی ها کمی سخت تر از بازی های قبلی بوده و به تفکر بیشتری نیاز دارند .

--------------------------

[تصویر: yadn1zz03nuxp070c5s5.gif]

درجه ششم ، ADULTS ONLY : این عنوان برای بالغین است و دیگران نمی توانند از آن استفاده کنند . این بازی ها دارای گرافیک های زننده و یا صحنه های خشن می باشند و به سنین زیر 18 سال فروخته نمی شود .

--------------------------

[تصویر: k31b1ffyhgpej1y9s83j.gif]

درجه هفتم ، RATING PENDING : معمولا بازی هایی که هنوز درجه بندی خاصی برای آن ها تعیین نشده است دارای این نشان هستند . اما قطعا این دسته شامل بازی های درجه ششم نخواهند بود .

اکنون با درجه بندی بازی ها آشنا شدید و در انتخاب بازی مورد نظرتان کمکتان خواهد کرد ...

پویا قلی پور بازدید : 141 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
دنیای بازی - 15 گالری خاطرات


پویا قلی پور بازدید : 113 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)
مقدمه

سال 2006 بود که یوبی سافت برای اولین بار در نمایشگاه ای 3 از اساسینز کرید پرده برداری کرد . عنوانی که از ابتدا برای انقلاب در سبک اکشن ماجراجویی پایه ریزی شده بود . گردش آزادانه در شهر .انجام حرکات آکروباتیک .داستانی قوی و سیستم سینمایی مبارزه ی بازی استاندارد های جدیدی را برای سبک اکشن ماجراجویی تعریف کردند .

اساسینز کرید به همه ثابت کرد برای مخفی کاری نیاز به پناه گرفتن در سایه ها و تاریکی شب نیست .با این حال نسخه ی اول از کمبود محتوا رنج می برد . تیم توسعه ی بازی این نیاز را درک کرد و باعث شد بر خلاف نسخه ی 1 نقطه ی درخشش نسخه ی دوم محتوا و تنوع بازی باشد . بعد از موفقیت چشمگیر بازی دوم تیم توسعه ی بازی بجای عرضه ی نسخه ی سوم دست به ساخت ادامه ی بازی دوم زده به طوری 2 عنوان دیگر از بازی دوم تولید و ارایه شد که به ادامه ی داستان شخصیت محبوب بازی اتزیو آدیتوره دِ فیرنزه می پرداختند .

همچنین برای اولین بار در سری شاهد قسمت چند نفره بودیم که با استقبال طرفداران و منتقدین روبه رو شد ولی این موفقیت با عرضه ی عنوان Revelations کمتر و کمتر شد . در این زمان بود که تیم توصعه ی بازی درک کرد که عمر موفقیت نسخه ی دوم به پایان رسیده و باید دست به تغییر و تحول بنیادی بزند و این چنین بود که اساسینز کرید 3 متولد شد .

اطلاعاتی در مورد شهر های بازی

Boston:

یکی از شهر های بزرگی که در بازی مشاهده می کنیم، شهر Boston می باشد. Boston یکی از بزرگترین شهر ها در نیمه ی دوم قرن 18 هم بود که وقایع تاریخی بسیاری در ان اتفاق افتاده که برخی از ان ها عبارتند از: حزب چای بوستون، قتل عام بوستون، نبرد Bunker Hill، محاصره بوستون و ... (در عکس زیر نمای کلی شهر Boston را مشاهده میکنید.)

[تصویر: s15v2u9vsi0z19uomc5y_thumb.jpg]

همچنین عکس زیر هم بیانگر حال و هوای شهر Boston می باشد، که نشان میدهد در گذشته Boston شهری پر جنب و جوش، دارای خانه های آجری بلند، کلیساها و کشتی ها لنگر انداخته بوده .

[تصویر: 3cx6wxc6cc6bddkq7yj_thumb.jpg]

New York:

همان طور که در عکس زیر مشاهده میکنید، یکی دیگر از شهرهای بازی شهر New York است. در عکس کاملا مشخص است که شهر New York به شدت سوخته است که بیانگر اتش سوزی فاجعه بار در سال 1776 است که حدود یک چهارم از شهر در خرابه های سمت چپ عکس قرار دارند. تا به امروز، هنوز مشخص نیست که آیا ان آتش سوزی مهیب تصادفی بوده یا از عمد اتفاق افتاده تا مانع حضور نیروهای انگلیسی اشغالگر در داخل شهر باشد .

[تصویر: rc0zfn2enc3yl3vjjxzr_thumb.jpg]

به نظر می اید با وجود همچین شهرهایی که در ان برهه ی زمانی وفور از اتفاقات تاریخی و مهم بودند، میتوان به وجود یک داستان خوب در این شماره همانند نسخه های قبل امیدوار شد .

[تصویر: qauesiwxppwx8qll1zo_thumb.jpg]

داستان

کانر -شخصیت اصلی بازی - فرزند مادری سرخ پوست و پدری انگلیسی است .بازیکن کودکی کانر را در آستانه نبردهای آمریکا تجربه خواهد کرد . فردی که با نابودی قبلیه ی برخلاف اتزیو - که قدم در راه انتقام جویی گذاشت - اهدافی عدالت خواهانه دارد .در بازی 3 دهه از زندگی کانر را تجربه خواهید کرد .

سه دهه ی سرنوشت ساز برای آمریکا در زمانی که دموکراسی و نبرد قدرت به اوج خود رسیده و جورج واشینگتن و همراهانش با بکار گیری دست های پشت پرده و حرکات سیاسی در تلاش برای تغییر تاریخ جهان هستند .اما هدف تیم توسعه ی بازی نشان دادن داستان زدگی کانر است و نه بیان تاریخ جنگ های آمریکا !
همانند عناوین قبلی بازیکن متحدینی خواهد داشت که در تاریخ وجود وجود خارجی داشته و از افراد سرشناس زمان خود بودند . افرادی مثل جورج واشینگتن و بنجامین فرانکلین و چارژ لی کانر را در مسیر بازی همراهی خواهند کرد .

همچنین این بازی پایانی برای داستان دزموند مایل خواهد بود .شخصیتی که تمام این عنوان را از دید او تجربه کردیم و از نوادگان بزرگان فرقه ی اساسین ها بوده و به صورت پیاپی در تلاش برای نجات جهان و جلوگیری از نابودی دوباره ی نسل بشریت است .

گیم پلی

یکی از نقاط قوت همیشگی سری و نقطه ی تمایز آن از عناوین دیگر سبک گیم پلی سری بوده است .المانی که همیشه در به بهبود و گسترش بوده است . تیم توسعه ی بازی با حذف برخی قابلیت های اضافی و جایگزینی آنها با عوامل جدید قصد تغییر روند بازی و سرعت بخشیدن به آن را دارد . سیستم هدف گیری بازی از حالت دستی به خودکار تغییر یافته و بهمراه آن دوربین بازی حالت سینمایی تری پیدا کرده به شکلی که در نبرد های تن به تن دوربین حالتی شبیه بازی های مبارزه ای پیدا می کند سیستم مبارزه طوری طراحی شده که بازیکن به صورت متداوم در حال حرکت و جنب و جوش باشد .
مثلا وقتی در تعقیب هدفی هستید دیگر نیازی به توفق برای کشتن محافظانش نیست و می توانید به طور همزمان با مبارزه به تعقیب هدف خود بپردازید . همچین کانر می تواند از ترکیب چاغو و تبر و سلاح گرم و حتی هیدن بلید خود استفاده کند سیستم انیمیشن های بازی و گشت گذار در محیط گسترش یافته و کانر علاوه بر حرکت بر روی دیوار ها و پشت بام ها می تواند از درختان و دیگر عوامل طبیعی به نفع خود استفاده کند .

چابکی او باعث می شود در طوفان های سنگین و مناطق صعب العبور برتری محوسی نسبت به دشمنان خود داشته باشد . دیگر عامل تغییر یافته در بازی سیستم فرقه هاست.بر خلاف عناوین قبلی که برای انجام ماموریت های فرقه ها باید به مقر آنها مراجعه می کردید اینبار خود فرقه ها و دسته ها بنا بر اعمال و توانایی شما به سراغتان آمده و از شما درخواست عضویت می کنند شما در بازی قابلیت شکار حیوانات و فروختن پوست آنها در شهر را خواهید داشت .
سیستم اقتصادی بازی قوی تر از گذشته بازگشته . اینبار شما به جای قدم زدن در شهر و خرید مغازه ها و بنا ها با سیستمی مجهز رو به رو خواهید بود که از هر لحاظ بهبود یافته است هنوز اطلاعاتی از قسمت چند نفره ی بازی منتشر نشده ولی تیم سازنده وعده ی بخشی گسترده و بهبود یافته را داده اند .

گرافیک

اساسینز کرید 3 از نسخه ی جدید انجین آنویل استفاده خواهد کرد تیم فنی سازنده ی سه گانه ی شاهزاده ی پارسی : شن های زمان و دو عنوان اول سری اساسینز کرید بعد از پایان نسخه ی دوم به سرعت کار بر روی انجینی پیشرفته که پایه گذار عنوان سوم باشد را شروع کردند . به نقل از تیم سازنده هدف ساخت این انجین اجرای بازی های نسل بعد روی نسل حاضر کنسول ها بوده است .

این موضوع با دیدن انیمیشن های روان و محیط بزرگ و پر از پدیده های طبیعی بازی و جنگ ها و دسته های پر جمعیت مردم و دشمنان کاملا مشخص است . محیط بازی شهر های بوستون و نیو یورک و همچنین سرزمین های مرزی را شامل می شود و وسعت محیط حدود 1.5 برابر محیط رم در انجمن برادری خواهد بود .

نتیجه گیری

اساسینز کرید 3 حدود سه سال است که پروژه ی ساخت را پشت سر می گذارد . پروژه ی اساسینز کرید یکی از پر خرج ترین بازی های یوبی سافت است . تیم اصلی مونترال یوبی سافت و 6 استودیوی دیگر در حال کار بر روی بازی هستند . شخصیت اصلی از نظر پیشینه و شخصیت پتانسیل بسیار بالایی را داراست . علاوه بر این با نزدیک شدن به پایان سال 2012 و یکسان شدن مسیر بازی و مسیر دنیای واقعی شاهد همزاد پنداری بیشتری با دزموند مایلز خواهیم داشت . بازی از هر لحاظ پیشرفت محسوسی داشته با با پیشینه ای که از یوبی سافت مونتریال موجود است همگان انتظار شاهکاری دیگر و یکی از بزرگترین عناوین سال و حتی زمان را خواهند داشت ...

اینم چند تا عکس از بازی
----------------------------------------------
[تصویر: 417o4xlcfff22l841c2v_thumb.jpg]

[تصویر: fwwsvm038hvpkd51x2dq_thumb.jpg]

[تصویر: 6mjw3dqs3dqrfeomtsob_thumb.jpg]

[تصویر: sp5v8exjx8vn345lk8fv_thumb.jpg]

[تصویر: rcq10rs10f15ihx9p72a_thumb.jpg]

[تصویر: kxnwmaql7ra1mcvgbg1i_thumb.jpg]

[تصویر: du6x8pib0lxbehwsp4q_thumb.jpg]

[تصویر: nylszc53k4ns2ygm9ifa_thumb.jpg]

[تصویر: 54jrsusxai2oqtx46n48_thumb.jpg]

[تصویر: 2i4e3n2np5q27kssh2bo_thumb.jpg]

[تصویر: 4v1v8nhv1vk86bwhi6zd_thumb.jpg]

سپاس فراوان ...
منبع : مجله ی بازی نما

پویا قلی پور بازدید : 117 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)


ناشر : EA
سازنده : EA Los Angeles بخش تک نفره و EA DICE بخش چند نفره
پلتفرم ها : X360, PS3 و PC
سبک : FPS
تاریخ ریلیز : 20 مهرماه 1389موتور ساخت : UE3 برای بخش تک نفره و Frostbite برای بخش چند نفره
درجه سنی : PEGI +18 

 

Medal of Honor را همه ما، چه Newbie و چه هاردکور میشناسیم. مگر میتوان یکی از بهترین سری های FPS تاریخ بازی های کامپیوتری را نشناخت؟ سری که قطعا در لیست متحول کننده ترین بازی های ژانر تیر اندازی اول شخص دارای جایگاهی والاست. مدال افتخار حتی در کتاب رکورد گینس نیز نامش به عنوان پر فروش ترین فرانچایز FPS ثبت گردیده است. نسخه اول بازی که منحصرا برای کنسول PS ساخته شد ( به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ) آغاز راه حماسه Medal of Honor بود ... حماسه ای که متاسفانه در این سال ها به شدت از ارزش های آن کاسته شده و دیگر شاهد عرضه عناوینی در حد و اندازه های نام MoH نیستیم. دلیلش هم میتواند وقوع بازی در جنگ جهانی یا هر چیز دیگر باشد. ولی صبر کنید! به نظر میرسد موفقیت های CoD از تغییر حال و هوای بازی سازندگان MoH را نیز به راه راست هدایت کرده! بله Medal of Honorای که تا کنون آن را با جنگ جهانی دوم میشناختیم لباس کهنه خود را دور انداخته و جامه ای جدید به تن خواهد کرد ... .

This is Modern War


اولین تغییر و تحول اساسی که باید انجام میشد تا MoH به دوران اوجش برگردد همین بیرون بردن فضای بازی از جنگ جهانی دوم بود. باید قبول کرد که اکنون گیمری در دنیا وجود ندارد که خواهان ایفای نقش سربازان شوروی و آمریکا در آن دوران نفرت انگیز باشد. اما چه تفاوتی میان این جنگ مدرن و جنگ های مدرن دیگری که در Call و خیلی بازی های دیگر دیده ایم وجود دارد؟ ما که همیشه باشد دوربین های دید در شب را زده و سپس با یک مسلسل ده ها قاتل و تروریست را میکشیم! در مدال افتخار هم باید این کار ها را انجام دهیم اما با یک تفاوت : شرکت در یک جنگ واقعی. مهم ترین وجه تمایز MoH همین واقع گرایانه بودن آن است. دیگر از جنگ های خیالی میان آمریکا و روسیه و ... خبری نیست. این بار باید با مدال های افتخارتان به جنگ گروه هایی مانند طالبان و القاعده که اکنون در دنیای واقعی نیز آتش جنگ را روز به روز شعله ور تر میکنند بروید. 

 

 


واقع گرایی MoH تنها به همین موضوع ختم نمیشود. مکان های مختلف که داستان در آن ها جریان میابد، مانند کابل، Shahikat و دره هلمند کاملا شبیه سازی شده هستند و حس و حال جنگ را از همیشه بیشتر و بهتر به شما القاء خواهند کرد. به عبارتی دیگر داستان مدال افتخار حول محور شخصیت هایی تخیلی در یک فضا و جنگ واقعی میچرخد. بازیکن میتواند در نقش 2 واحد از نیروهای ویژه TierOne و یا یک گروه از Ranger ها بازی را پیش ببرد. بله، درست خواندید! از کلمه "میتواند" استفاده کردم. MoH بر خلاف Call of Duty بین دو یا چند شخصیت متفاوت سوئیچ نمیکند بلکه بازیکن از ابتدای بازی میتواند میان دو گروه مذکور یکی را انتخاب کند. مسلم است که گیم پلی بازی نیز بسته به انتخاب بازیکن تغییراتی خواهد داشت. نیرو های Ranger در موقعیت های خطرناک و در میدان جنگ قرار میگیرند و طبیعتا بازی با آن بیشتر شبیه CoD و یا BC است. ولی بازی با Tier One نیازمند مخفی کاری است.افراد این گروه دارای ریش هایی همچون دمشنان هستند و به زبان آنان صحبت میکنند و کارشان بیشتر شبیه به جاسوسان است. خود من به شخصه نیروهای Tier One را میپسندم زیرا به نظر بازی با آن ها تجربه ای نو و مفاوت را در بر دارد. 

 

 


داستان در MoH بخش عظیمی از بازی را تشکیل میدهد. ظاهرا EA با دیدن موفقیت های سری CoD ( که در همه بازی های این سری شاهد داستانی غنی و مهیج بودیم ) تصمیم گرفته بیش از پیش روی این قسمت تمرکز کند. برای مثال در یکی از تریلر های بازی ( به نام Leave a Message ) یکی از شخصیت های اصلی بازی را میبینیم که در حال گذاشتن یک پیغام تلفنی برای همسر و فرزندش است، ( پیش نهاد میکنم حتما این تریلر را ببینید )! اگر سازندگان بتوانند تا پایان بازی روابط عاطفی و زندگی شخصی protagonist ها و پیوندشان با این جنگ آلوده را به خوبی نمایش دهند قطعا عمق داستانی مدال افتخار، MW را نیز رد کرده و شگفتی آفرین خواهد شد. فرضیه ای که در مورد داستان بازی میتوان مطرح کرد این است که همانند دیگر عناوین FPS، در پایان MoH شاهد پیروزی یا باخت در جنگ اصلی نخواهیم بود. زیرا همانطور که قبلا ذکر کردم داستان بازی جنگی واقعی را روایت میکند که هنوز در جریان است و از پایانش کسی خبر ندارد. البته در صورتی که سازندگان بخواهند جنگ را خودشان در بازی به پایان برسانند و بیش از حد پایبند به واقع گرایی نباشند این فرضیه نیز اعتباری نخواهد داشت.

 

 



استفاده از دو موتور در ساخت بازی بر گیم پلی آن نیز تاثیرات زیادی خواهد گذاشت. برای مثال دربخش Single Player امکان Prone ( روی زمین خوابیدن ) و کاورگیری به لطف آنریل انجین 3 وجود خواهد داشت ولی در مولتی پلیر شاهد چنین امکاناتی نخواهیم بود. با توجه به تریلر ها و نمایش های In-Gagme ای که تا کنون دیده ایم میتوان گفت انیمیشن در حد قابل قبولی قرار دارد. برای Knife کردن دشمنان 3 انیمیشن مجزا در نظر گرفته شده که خود به هرچه واقعی تر نشان دادن جنگ کمک میکند. استفاده از چاقو تنها با فشار یک دکمه صورت خواهد گرفت و مثل کانتر و یا بتلفید 2 نمیتوان مانند سلاح های گرم آن را مدت ها در دست گرفت. اسلحه ها تماما همان هایی هستند که اکنون در جنگ افغانستان مورد استفاده قرار میگیرند. 

 

 

 

Our Teammates, Our Brothers

این بر کسی پوشیده نیست که یک بخش چند نفره جذاب برابر است با موفقیت های بسیار بزرگ، پول بیشتر و محبوبیت فراوان. Bad Company 2 و Modern Warfare 2 امثال بارز این مسئله هستند. به همین دلیل است که بخش آنلاین MoH نیز تا کنون تبلیغات و نمایش های بیشتری از بخش Single Player آن داشته است. سازنده مخصوص این بخش یعنی DICE ( که همگی با شاهکار های مولتی پلیر آن آشنا هستیم ) اکنون به سختی در حال کار بر روی مولتی پلیر MoH است. دلیل اینکه EA یکی از استودیو های با تجربه اش را مسؤول ساخت این بخش کرده کاملا مشخص است. سران این شرکت اکنون نمیخواهند دست به ریسک بزنند و حاضر نیستند در مولتی پلیر MoH کم و کثری وجود داشته باشد. حتی برای راحتی کار DICE از موتور Frostbite ( بخش تک نفره بوسیله آنریل انجین 3 ساخته خواهد شد ) که با آن آشنایی کامل دارند استفاده میکنند. نکته جالب این است که با این تفاسیر Gordon Van Dyke ( یکی از سازندگان ) میگوید MoH به هیچ وجه تقلیدی از Bad Company 2 نیست و تجربه ای نو برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. به نظر من که برای تحقق یافتن این امر DICE باید نهایت تلاشش را بکند. فعلا کسانی که نسخه بتای مولتی پلیر را انجام داده اند از آن زیاد ابراز رضایت نکرده و آن را تلفیقی از BC2 و MW2 خوانده اند.

 

 


موردی که در بتای مولتی پلیر بسیار جلب توجه میکند آسان کشتن و کشته شدن است! تا آنجا که اصلا بازیکن متوجه نمیشود چه اتفاقی افتاد که مثلا 3 نفر را از بین برد. اسنایپر ها تنها میتوانند از اسلحه مخصوص خودشان استفاده کنند و سلاح هایی مانند shotgun و Machine Gun در طول مراحل برای آنان قابل استفاده نخواهند بود. همانند MW2 اسنایپر ها برای بی حرکت تیر اندازی کردن تنها چند ثانیه فرصت دارند و باید نفسشان را حبس کنند. موردی که در BC2 وجود نداشت. Level up کردن در مدال افتخار کمی با دیگر عناوین متفاوت است. بدین صورت که پس از گذشت مدت زیادی از حضور نداشتن بازیکن در بخش آنلاین، کم کم درجه های او رو به تنازل خواهند رفت. پس حواستان باشد! در MoH برای غیبتتان باید عوارض پرداخت کنید! بخش آنلاک تجهیزات که مورد لطف منتقدان سایت ها و مجلات نیز قرار گرفته یکی از نکات مثبت مولتی پلیر تلقی میشود. متاسفانه با اینکه این بخش با موتور BC2 ساخته میشود اصلا تخریب پذیری همانند آن عنوان ندارد که این مسئله واقعا سوال برانگیز است! اینکه سازنده بازی DICE است و از موتور Frostbite نیز استفاده میکند این سوال را به وجود می آورد که چرا بسیاری از المان های موفق مولتی پلیر BC2 ( همانند تخریب پذیری ) در MoH وجود ندارند. نکته کاملا مشخص این است که بخش چند نفره مدال افتخار چیز زیادی از خود ندارد و سازندگان بیشتر به دنبال جمع آوری نکات مثبت عناوین دیگر هستند. نا گفته نماند که 24 نفر همزمان قادر به بازی کردن در بخش چند نفره میباشند که به نظر این تعداد بسیار کم است.

Sound of A Bullet On The Forehead, Our Blood Will Be Beautiful


Medal of Honor میخواهد در عرصه صداگذاری تجربه ای نو را برای بازیکن رقم زند. طبق گفته سازندگان اکنون 40 صداپیشه در حال کار بر روی 10000 خط دیالوگ که قرار است در بازی وجود داشته باشند، در حال کار هستند! اگر این رقم واقعی باشد MoH 2010 در طول تاریخ سری مدال افتخار دارای رکورد بیشترین مکالمه خواهد شد. در بازی کاراکتر ها به 4 زبان صحبت میکنند : انگلیسی که مختص نیروهای خودیست، عربی برای اعضای القاعده، پشتو مختص طالبان و چچنی که مردم چچنستان ( یکی از جمهوری های خودمختار روسیه ) بدان صحبت میکنند. Goodrich ( یکی از سازندگان بازی ) میگوید :" پیدا کردن صداپیشگان مسلط بر زبان چچنی واقعا سخت بود! به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم از کسانی که با تجربه هستند در این امر بهره ببریم."

 

 


از لحاظ موسیقی انصاف نیست که بگوییم سازندگان حتی ذره ای هم کم کاری کرده اند. همچنین گفته شده قرار است طولانی ترین ساندترک تاریخ، با زمان بیش از 100 دقیقه در مدال افتخار وجود داشته باشد! ساندترکی که دقایقی از آن را در یکی از نمایش های بازی شنیدیم و آنطور که متوجه شدیم، تلفیقی از دو سبک راک و ر.پ بود و مضمونی مختص به خاورمیانه را به همراه داشت. هنوز لیستی از آهنگ سازان بازی منتشر نشده ولی گمان میرود در این روز ها که بیشتر و بیشتر داریم به لحظه عرضه بازی نزدیک میشویم سازندگان حقایقی را در این باره فاش سازند. با توجه به بودجه ای که EA صرف ساخت این عنوان کرده، اکنون باید شاهد گرافیکی بهتر از این باشیم. منظورم این است برای چنین بازی بزرگی جلوه های بصری کوبنده تری احتیاج است! از تریلر هایی که صحنه های مراحل صحرا را نمایش میدهند میتوان به زیبایی شن ها زیر نور آفتاب پی برد. به نظر میرسد موتور UE3 قدرت زیادی در رندر کردن شن ها دارد. پس از انفجار ها، موجی از شن ها که به اطراف پخش میشوند بازیکن را به وجد می آورند! افکت آتش و نورپردازی در حد قابل قبولی قرار دارند ولی همانطور که قبلا گفتم سازندگان باید بیشتر روی آن ها کار کنند.

 

 

  

منبع : Bazinama



پویا قلی پور بازدید : 137 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (0)

تا به حال در خبرها و مقاله های مختلف از ویژگی های جدید FIFA 12 زیاد شنیده ایم و به خوبی می دانیم آنها چه تاثیری بر گیم پلی فیفا خواهند گذاشت و به قول اکثر سایت ها و مجلات بزرگ مرتبط با بازی های رایانه ای، انقلابی عظیم در بازی های ورزشی ایجاد خواهند کرد. با همه ی این اوصاف، بد نیست بار دیگر نگاهی اجمالی بر آن ها داشته باشیم و پس از بررسی آن ها، به طور مفصل در مورد یکی از ویژگی های جدید این بازی یعنی دفاع تاکتیکال، که به عقیده ی من بزرگترین تغییر در نسخه ی جدید فیفا است، بحث کنیم:

· موتور جدید برخورد بازیکنان(Player Impact Engine): این ویژگی در تریلری که EA از بازی ارائه داد معرفی شد. این موتور به برخورد بازیکنان تنوع بیشتری می دهد و باعث کنترل شدن حرکت بازیکنان نیز می شود. هم چنین با قرار گرفتن این موتور در بازی، برخوردها از لحاظ فیزیکی نیز واقع گرایانه تر می شوند و تجربه ی لذت بخش تری از یک شبیه ساز فوتبال را پدید خواهند آورد.

· دریبلینگ دقیق(Precision Dribling): با استفاده از این ویژگی جدید، بازیکنان می توانند در حالی که بدن خود را بین توپ و بازیکن حریف قرار داده اند دریبل های مختلف را اجرا کنند. این سیستم جدید باعث می شود بازیکنان کنترل بیشتری بر روی توپ داشته باشند و این کنترل را با توجه به موقعیت خود در زمین دقیق تر نیز انجام میدهند. به طور مثال هنگامی که بازیکن توپ را لب خط نگه داشته است، نسبت به هنگامی که وسط زمین حرکت می کند، کنترل دقیق تری بر روی توپ خواهد داشت.

· هوش بازیکن حرفه ای(Pro Player Intelligence): با این ویژگی بازیکنان، به توانایی های هم تیمی ها و یاران حریف بیشتر دقت می کنند. برای مثال هنگامی که یک بال از جناحین حرکت می کند در صورتی که یکی از یاران خود را که توانایی سرزنی خوبی داشته باشد- مانند پیتر کراوچ- ، در محوطه ی جریمه ببیند، توپ را سانتر می کند؛ در صورتی که اگر بازیکن از نظر سر زنی ضعیف باشد بر می گردد و به دنبال بازیکن آزاد در میانه ی میدان می گردد.

· منوی بازی به طور عمده دچار تغییر شده , هم چنین یک دوربین جدید به بازی اضافه شده که به عنوان دوربین اصلی بازی هم در نظر گرفته شده است. برای اولین بار گزارشگر عرب هم به بازی اضافه شده است و دو گزارشگر عرب با نام های عصام الشوالی و عبدالله مبارک الهربی با سبک خاص و هیجان انگیز گزارش های ورزشی اعراب، گزارش بازی را بر عهده خواهند گرفت. گزارش انگلیسی بازی نیز بر عهده ی آلن اسمیت بازیکن سال های دور آرسنال و مارتین تایلر می باشد .هم چنین اندی تاوزند و کلایو تیدزلی هم در تورنومنت ها وظیفه ی گزارش بازی را بر عهده دارند و البته می توانند به عنوان گزارشگرهای اصلی بازی هم انتخاب شوند.

این بود خلاصه ای از ویژگی های جدید. اما اکنون بپردازیم به جالب ترین و انقلابی ترین ویژگی جدید فیفا، دفاع تاکتیکال.

مکانیک حرکت بدون توپ در فیفا 12 کاملا تغییر کرده است و کسانی که در چند سال اخیر با فیفا انس گرفته اند، به محض بازی کردن با نسخه ی جدید این تقاوت را احساس خواهند کرد. این تغییر به قدری محسوس است که بالانس و جریان بازی را به کل عوض می کند و به بازی گردش جدیدی می دهد.

اما دلیل این همه تغییر چه بوده است؟ مسلما درخواست طرفداران سری فیفا. اگر از طرفداران این بازی هستید و در سه چهار سال اخیر فقط فیفا مشغول فیفا بازی بوده اید ، حتما متوجه این موضوع شده اید که مدافعان درمواقع غیر ضروری به جلو حرکت کرده و در طی مسابقه این حرکت را بارها تکرار میکنند، یا اینکه فضای زیادی پشت سر و در کنار خود ایجاد می کنند که به مهاجمان حریف امکان تحرک و جا به جایی زیادی می دهد. این نوع سیستم دفاعی نتیجه ی فرعی نه چندان خوشایند مکانیک فشاری بود که در چند نسخه ی اخیر این سری تکرار شده و تقویت شده بود. در سیستم گذشته شما هنگامی که می خواستید توپ را از حریف بگیرید، باید دکمه مورد نظر ( مثلا A یا B در نسخه ی X360) را نگه می داشتید، تا مدافع بدون هیچ دقت خاصی، کاملا احساسی به سمت حریف بدود و با افزایش فشار بتواند توپ را برباید. این حرکت باعث می شد خط دفاع شما کاملا بهم بریزد و کار را برای تیم حمله کننده بسیار آسان کند. بیرون آمدن از زیر فشار حملات حریف واقعا مشکل بود و بازیکن می بایست از نظر مهارت در سطح بالایی بود تا میتوانست به درستی عمل فاع کردن را انجام دهد.

با تغییرات چشم گیری که دفاع تاکتیکال در فیفا12 ایجاد کرده است، این عدم توازن و بی ثباتی بر طرف شده است. دفاع کردن و حمله کردن از نظر اهمیت کاملا برابر شده اند و هر دو به یک اندازه به عنوان بخش مهمی از گیم پلی بازی ایفای نقش می کنند. با اینکه نحوه ی توپ ربایی مانند گذشته است و شما هنوز هم باید دکمه ی A یا B را فشار دهید، اما بر خلاف گذشته، مدافع دیگر با بی مسئولیتی و بی اعتنایی خط دفاع را رها نمی کند، بلکه با احتیاط به بازیکن حریف نزدیک شده و در حالتی که دیوید روتر، سازنده ی بازی، آن را "حالت مهار" می نامد، قرار می گیرد.به عبارتی، دیگر خط دفاع شما بهم نمی ریزد و حالت دفاعی خود را کاملا حفظ می کنند.

اما با این سیستم شما نمی توانید به سادگی توپ را به چنگ بیاورید. اینجاست که دفاع تاکتیکال وارد عمل می شود. در هنگامی که شما در حال مهار حمله ی حریف هستید، در عین حال باید به فکر بدست آوردن توپ و موقعیت نیز باشید. بگذارید با یک مثال قضیه را روشن تر کنم. مثلا شما با اشلی کول در حال بازی هستید و نانی (همانند چیزی که در فوتبال واقعی مشاهده می کنیم) از سمت راست در حال حمله است. در این هنگام،در حالت ایده آل، شما باید کاری کنید که او توپ را با پای چپ خود که ضعیف تر است جا به جا کند و این کار با باز گذاشتن جهت حرکت به سمت داخل محوطه ی جریمه انجام می شود.این حالت مهار جدید به شما این اجازه را می دهد که چنین کاری را با کنترل بسیار بیشتری انجام دهید.

در سیستم دقاعی جدید فیفا شما باید مانند یک مدافع فکر کنید و در موقعیت های حساس تصمیم بگیرید. برای مثال هنگامی که با مهاجم حریف بر سر گوشه ی زمین رقابت می کنید، باید مثل یک مدافع حرفه ای موقعیت را ارزیابی کنید و پیش خود بگویید که آیا پاداش یک تکل موفق از جریمه ی دادن خطا با ارزش تر است یا نه. روتر در این مورد می گوید:"دیگر فقط فشار دادن دکمه، ارسال موشک انسانی و برو برایم توپ را بگیر نیست."

تاثیر این سیستم دفاعی جدید فقط بر روی خط دفاعی نیست، بلکه کل جریان بازی دچار تغییر می شود. اکنون شما باید بدون توپ حرکات مناسب را انجام دهید و حرکات خود فکر کنید. اما مهم تر از آن، سرعت بازی، در جهت واقعی تر کردن گیم پلی کاهش می یابد. اکنون شما فرصت بیشتری برای حرکت با بازیکنان و امتحان کردن چیزهای جدید دارید.

شاید پیش خود بگویید کسانی که ساعت های زیادی وقت صرف کرده اند تا سیستم ایجاد فشار را به خوبی یا بگیرند باید چه کنند؟ برای کسانی که به آن سیستم قدیمی عادت کرده اند، یک منحنی یادگیری وجود دارد و خوشبختانه این منحنی شیبدار نیست. پس از چند بار بازی کردن بازیکنان خودشان به قدری با سیستم جدید رابطه بر قرار میکنند که بر سر مدافعان برای پر نکردن فضا فریاد می زنند. بازیکنان به زودی با سیستم مهار خود را وقف داده و کنترل بسیار بیشتری بر روی دفاع خود بدست خواهند آورد.

این سیتم دفاعی فیفا را یک قدم به هدف بازسازی یک فوتبال واقعی نزدیک می کند و بر چسب شبیه سازی حمله در فوتبال را از آن جدا میکند. به قول روتر:"هم اکنون دو بازی وجود دارد، یکی با توپ و دیگری بدون توپ."

به عنوان آخرین توضیح در مورد دفاع تاکتیکال باید بگویم که اکنون شما می توانید با تکیه بر دفاع و ضد حمله برنده ی مسابقه باشید. دیگر نیازی به حمله ی مستقیم نیست بلکه با یک دفاع منطقه ای چند لایه و منطقی می توانید بزرگ ترین تیم ها را از پا بیندازید.

اما خوب تغییرات فیفا فقط به همین جا ختم نمی شود.بخش Career Mode نیز تغییر بسیار زیادی داشته است، هر چند هنوز اطلاعات زیادی در این مورد منتشر نشده است. اکنون شما می توانید در جزئی ترین مسائلی که به تیمتان مربوط می شود دخالت کنید. مثلا می توانید استعدادیاب های تیم را خودتان انتخاب کنید تا به دنبال بهترین و آینده دار ترین بازیکنان جوان بگردند و یا اینکه می توانید به خاطر یه مصاحبه ترکیب تیم خود را به کل عوض کنید. بخش خرید و فروش بازیکن نیز کاملا تغییر کرده است و بازیکنان اکنون نسبت به تیم خود وفادار ترند. بازیکنان پیشنهادات خود را دقیق تر بررسی می کنند و حتی می توانند خودشان مذاکرات را به هم بزنند. تغییرات در فیفا به همین جا ختم نمی شود و همانگونه که در ابتدا نیز توضیح دادم،گزارشگران و منوی بازی نیز عوض شده اند.

به نظر می رسد رشد فیفا در سبک بازی های ورزشی هر ساله بیشتر می شود و این فرنچایز تفاوت خود را با سایرین بیشتر نشان می دهد. به طور قطع فیفا در زمینه ی بازی های ورزشی بی رقیب است و شاید فقط سری NBA 2K با آن در سال های اخیر رقابت تنگاتنگی داشته است. این بازی زیبا در تاریخ 29 شهریور منتشر می شود.

 منبع : بازی نما

پویا قلی پور بازدید : 115 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (2)

انتطار نمی رود کسی نیاز به معرفی سری تکن داشته باشد چون این بازی به اندازه ی بازی هایی نظیر ماریو ، سونیک و... قدیمی و محبوب است و حالا در آستانه ی عرضه ی نسخه ی ششم، در اوج خود قرار گرفته است.
5 نسخه از بازی تا کنون عرضه شده و فقط نقش ناظر را نسبت به سایر بازی ها بازی کرده اند و تفاوت نسخه ها جز پیشرفت فنی چیز قابل توجه دیگری نبوده . اما نسخه ششم (که 26 نوامبر 2007 برای کنسول های آرکید ژاپنی عرضه شد) کمی از خانواده ی خود مستثنی است ، با توجه به تاخیر بیش از حد نسخه ی اصلی و سخنانی که هر از چند گاهی سازندگان بر آن ها تاکید می کنند باید منتظر تغییرات جدید تری در این سری محبوب باشیم . بازی برای کنسول های x360 و ps3 در پاییز 2009 عرضه خواهد شد اما باز هم سونی برای طرفداران خود چیز بیشتری دارد یک نسخه ی کامل کننده جدا و فقط برای ps3عرضه خواهد شد که مراحل و خط داستانی بیشتر را در بر می گیرد.
کاشیرو هارادا کارگردان tekken 6 اعلام کرد این بازی تمام عناصر قابل توجه را از نسخه های قبل و به خصوص 5 همراه خواهد داشت اما در کنار این ها مکان های مبارزه بسیار بزرگ تر و طراحی شخصیت ها دقیق تر انجام خواهد گرفت و این ها همه جدا از تغییرات گیم پلی بازی خواهند بود !


- تغییراتی که نامکو طی یک لیست منتشر کرده :
- انیمیشن های ورود و بعد از مبارزه برای اکثر کاراکتر ها تغییر کرده است.
- بضعی مکان های مبارزه چند بخشی هستند و تغییر نور و بافت های دقیقی در آن ها مشاهده می شود (cemetery ,fallen colony)
- بازی دارای یک بخش آنلاین تک به تک خواهد بود.
- بخش طراحی شخصیت (customization) از tekken 5 برگشته اما با امکانات و آیتم های جدید . پلیر ها قادر خواهند بود با بالا پایین کرد ن لیست ظاهر شخصیت خود را عوض کرده و آیتم های قابل دسترس (اعم از : کلاه ، عینک آفتابی ، شمشیرو...) را برای شخصیت خود انتخاب یا جانشین آیتم قبلی کنند . آیتم هایی که در ابتدای بازی قابل دسترس نیستند طی تورنمنت و مسابقات آزاد خواهند شد.
- بازی سیستم جدید Rage را معرفی می کند چنان که وقتی خط سلامتی به نزدیکی پایان خود می رسد صفحه قرمز شده و نوار سلامتی شروع به چشمک زدن می کند در این مدت قبل از اینکه کاراکتر شما شکست بخورد قدرت او در حالت ریج بیشتر از قبل خواهد بود امکان مبارزه در آخرین لحظات را خواهد داشت.
- حرکت کاراکتر ها با توجه به آیتم هایی که استفاده می کنند تغییر خواهد کرد مثلا برایان فیوری بهترین و قویترین حرکاتش را با شات گان انجام می دهد.
- سیستم جدید دیگری به نام bounce در بازی وجود خواهد داشت. هر گاه حریفتان به وسیله ی یک فن ( juggle) آسیب می بیند قابلیت غلت زدن و انتقام را نخواهد داشت و محدودیت هایی در ارتفاع پرش وجود خواهد داشت بنابراین قابلیت های حرکات تمام کننده را افزایش می دهد ، این برای حریفتان خیلی گران تمام خواهد شد !
- آخرین نکته مربوط به نوار سلامتی شخصیت هاست که افزایش قابل توجهی پیدا کرده و این با توجه به افزایش تکنیک ها و بزرگ شدن مراحل قابل توجیه است به این ترتیب مبارزه ها طولانی و جذاب تر خواهند بود.
 


در مصاحبه ای دیگر هارادا با خوش حالی در مورد تعدا کاراکتر های قابل بازی سخن گفت ، 42 شخصیت قدیمی و جدید که بالاترین رقم در میان سری تکن خواهد بود ، البته 40 شخصیت برای نسخه ی اصلی و 2 شخصیت دیگر مخصوص سونی تدارک دیده شده اند و در نسخه ی bloodline rebellion حضور خواهند داشت.این دوشخصیت Alisa Bosconovitch و Lars Alexandersson معرفی شده اند.


تا پایان 2008 شش شخصیت جدید تایید شده اند که به معرفی آن ها می پردازیم :
اولین شخصیت zafina یک زن مبارز است که به گفته ی هارادا مانند یک پرنده (!) می جنگد او وارد تورنمنت می شود تا از برخورد دو ستاره ی شیطانی جلوگیری کند.
نفر دوم ، Leo یک آلمانی تبار است که غرض از وجود او در بازی راحت کردن شروع برای افرا تازه کار است در حالی که حرفه ای ها هم می توانند با این شخصیت به نتایج خوبی برسند. مرگ مادر لئو باعث شد که او برای پیدا کردن میشیما زایباتسو وارد تورنمنت شود.
 


سومین نفر Miguel caballero rojo نام دارد که یک اسپانیایی معتاد به دعوا است ، وی اشتیاق زیادی برای مبارزه دارد اما سبک خاصی برای مبارزه ندارد ، علت ورود میگویل به تورنمنت انتقام مرگ خواهرش بوده است !
Bob آمریکایی که زمانی در ارتش امریکا خدمت می کرد ناگهان ناپدید شده و در حالی وزنش افزایش یافته و قدرت بیشتری پیدا کرده برای شرکت در مسابقات بار دیگر ظاهرمی شود البته باید بدانین اضافه وزن او تاثیر زیادی بر سرعت ضربات نداشته است !
نفر پنجم Azazel غول آخر بازی است و زندگی او به نحوی به زافینا و جولیا چانگ مربوط می شود و در تکن 6 بیشتر به جدل میان جین کازاما و پدرش کازویا میشیما ربط دارد.


آخرین شخصیت جدید حاضر در نسخه ی اصلی NANCY-MI847J یک نیمه باس است ، انگونه که داستان ها می گویند او نمونه ی به روز شده از سری جک از میشیما زایباتسو است.


تهیه کننده و مدیر اجرایی پروزه تکن "کاتسوهیرو هارادا" در مورد این بازی گفت:
"شمار شخصیت های قابل بازی از tekken 5 بیشتر خواهد بود . من شخصا 10 سال است همراه با سری تکن هستم و چیزی که ما بعد از tekken 3 بر روی آن تمرکز کردیم تمایز کامل شخصیت های بازی از یکدیگر بود به طوری که هیچ کس نتواند دو نفر را با هم اشتباه بگیرد.شخصیت ها در تکن 6 نه تنها از لحاظ ظاهر بلکه از لحاظ تکنیک گذشته و اخلاق(که معلوم نیست چگونه در بازی گنجانده شده ! احتمالا منظور در دمو هاست)کاملا با یکدیگر متفاوت هستند .
لیست شخصیت های قبلی تکن که در این نسخه حضور خواهند داشت تقریبا تمام آن ها را در بر می گیرد :


• Anna Williams
• Armor King
• Asuka Kazama
• Baek Doo San
• Bruce Irvin
• Bryan Fury
• Christie Monteiro
• Craig Marduk
• Devil Jin
• Eddy Gordo
• Feng Wei
• Ganryu
• Heihachi Mishima
• Hwoarang
• Jack-6
• Jin Kazama
• Julia Chang
• Kazuya Mishima
• King
• Kuma
• Lee Chaolan
• Lei Wulong
• Lili
• Ling Xiaoyu
• Marshall Law
• Mokujin
• Nina Williams
• Panda
• Paul Phoenix
• Raven
• Roger Jr.
• Sergei Dragunov
• Steve Fox
• Wang Jinrei
• Yoshimitsu


مراحل جدید بازی نیز در نهایت دقت طراحی می شوند و با توجه به سخنان سازنده باید تا حدی تخریب پذیر باشند بعضی از آن ها چند ردیفی و از دقت بالایی برخوردار هستند ، همچنین مراحل پیشین نیز با محیطی گسترش یافته انتظار مبارزان را می کشند .
باید تا پاییز 2009 یا حتی شاید زودتر منتظر ماند تا نتیجه ی کار متفاوت نامکو را دید و در آخر طرفداران ps3 باز هم برای نامکو ارزشی برتر داشتند و نسخه ی tekken 6:bloodline rebellion برای آن ها جداگانه عرضه خواهد شد ، اما انتظار برای نسخه ی 360 این مکمل دور از انتظار نیست.


• Azazel’s Chamber 
• Bonus Stage 
• Cemetery 
• City After Dark
• Fallen Colony
• Gargoyle’s Perch 
• High Roller’s Club 
• Manji Valley
• Mystical Forest
• Noh Theater
• Rustic Asia
• Temple Grounds 
• Urban War Zone

پویا قلی پور بازدید : 124 پنجشنبه 31 فروردین 1391 نظرات (1)


اولین و کاملترین پیش نمایش بازی Assassin's Creed 2 ( قسمت دوم) 

نام بازیAssassin's Creed 2
سازنده بازیUbisoft Montreal
انتشار دهندهUbisoft

تاریخ انتشار

زمستان 2009

انتشار برای کنسولهای؟

PC, PS3,Xbox360

سن مورد نیاز برای بازی کردن

18 سال به بالا

سبک

اکشن، ماجراجویی ،آزادانه  (اطلاعات بیشتر)



خلاصه ای از قبل...

در قسمت قبلی با هم خواندیم و حس کردیم که هنری که در درون بازی Assassin's Creed 2 است یکی از عمیق ترین هنرهای ساخته شده در دنیای گیم است.هنری بسیار زیبا و زنده که در دنیای سرگرمیها کم نظیر است؛ نفوذ به مکانهایی زیبا و در عین حال با درون مایه تاریک، نقشی زیبا از تاریخ رنسانس را در درون دنیای بازیها بوجود آورده است و حس آن از نزدیک ترین شکل ممکنه از رویاهایی است که سازندگان میخواهند آن را به تصویر بکشند! آن هم نه تصویری ساده و گذرا بلکه تصویری عمیق و تاریخی که میتوان آن را آزادانه و از نزدیک حس کرد و میتوان روی آن فکر کرد آن هم نه فکری از قبل تعیین شده بلکه فکری بر پایه محیط آزاد بازی! نگاه کردن به این بازی نیز از لحاظ  هنر و معیارهای تاریخی و هنری درون آن دیدنی و فوق العاده است و این چیزی بود که در قسمت اول پیش نمایش به آن رسیدیدم ولی آن هنر تنها معیار بازی Assassin's Creed 2 نیست، چون اینبار شما شاهد یکی از عمیق ترین گیم پلی هایی هستید که در اینطور بازیها میتوان آن را به تصویر کشید! اگر فکر میکنید نسخه اول بازی AC یک افتضاح بود من هم با شما موافق هستم! چون نسخه اول بازی اساسین کرید در برابر این نسخه حرفی برای گفتن ندارد! برای دیدن کامل پیش نمایش روی ادامه مطلب کلیک کنید.

پویا قلی پور بازدید : 353 چهارشنبه 16 فروردین 1391 نظرات (0)

لود رايگان بازي كامپيوتري مسابقات موتور سواري JACKED GAMES Portable  نام بازي در سبك مسابقات موتور سواري ازاد در خيابان هاست كه در مسابقه معمولي موتور راني خلاصه نمي شود همان طور كه در عكس هاي اين بازي كامپيوتري زيبا مشاهده ميكنيد در اين مسابقات به جز راندن موتور از ابزار بزن بزن هم استفاده ميشود كه جزابيت فوق العاده زيبايي به بازي ميدهد همچنين با وجود ماموران پليس و تعقيب گريز ان ها در حين مسابقات سختي و هيجان كار دو چندان ميشود كه  اين از خصوصيات بي نظير اين بازي ميباشد. شما در اين مسايقات ابتدا با يك موتور اماتور به مسابقه خواهيد پرداخت و با كمي سعي و تلاش و بدست اوردن عناوين خواهيد توانست از موتور سيكلت هاي پر قدرت تر و هم چنين ابزار جنگي خاص تري بهره ببريد در واقع بزن بزن در حين مسابقه در اين بازي باعث خنده به گونهاي در فرد بازي كننده ميشود كه تا اين بازي را خوتان به شخصه بازي نكنيد نخواهيد فهميد. سايت ميهن دانلود با هدف رضايت كاربران محترم خود اقدام به قرار دادن بازي هاي كامپيوتري به صورت پرتابل بدون نياز به نصب كرده است كه اين بازي يكي از همان گونه بازي هاست كه با يك كليك ساده بازي اجرا مي شود پيشنهاد ميكينم اين بازي بي نظير را از دست نديد!


تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی انلاین shell shock live2

    بازی انلاین shell shock live 2 در پویا انجمن.

    کلیک کنید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 6,837
  • بازدید کلی : 148,905