loading...
دنیای بازی
ثبت نام کنید

سلام دوست عزیز مهمان اگر این پیام را مشاهده میکنید به معنی این است که ثبت نام نکردید ثبت نام کنید لذت ببرید.

ثبت نام

توجه:

اگر ثبت نام کنید بنر وبلاگ یا سایت شما به طور رایگان در سایت ما قرار می گیرد

فقط کافی است بنر و ادرس پروفایل خود را به ما از طریق این جا به ما ارسال کنید همراه نامی که ثبت نام کردید
آخرین ارسال های انجمن
پویا قلی پور بازدید : 165 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

به نظر می رسد که عرضه یک بازی تیراندازی در سبک جنگ جهانی دوم در مناطق جنگی اروپا، نمی تواند به موفقیت آنچنانی ای در بازار دست پیدا کند، اما با توجه به اینکه زمان زیادی از عرضه این سبک از بازی ها گذشته، شاید بتوان امیدهایی به موفقیت آن داشت. قبلاً در سری بازی های Call of Duty به بخش های مختلفی از جنگ جهانی رفتیم و عملیات های مختلف آن را تجربه کردیم.

[تصویر: vetsz5h682mj1b4r9opq.jpg]

آخرین بازی ای که قرار است در آن به جنگ جهانی دوم برویم، توسط آقای استوارت بلک (Stuart Black) ساخته شده که از اعضای سابق استودیوی Criterion و سازنده بازی Black بوده است. بازی Enemy Front شما را به جنگ جهانی دوم برده و با عملیات های بسیار سختی روبرو می کند.

[تصویر: 8g7rwsmxq67wdi70pkd.jpg]

در حالیکه سبک جنگ جهانی دوم، یک سبک کاملاً شناخته شده است و نمی توان ایده های جدیدی را در آن به کار برد، به نظر می رسد که Enemy Front می خواهد یک بازی تیراندازی با المان های جدید باشد. سازندگان این بازی می گویند که ما نمی خواهیم بازیکنان را به یکباره در خط مقدم یا در نرماندی قرار بدهیم تا پس از آن برلین را فتح کنند. این کارها میلیون ها بار صورت گرفته و بازیکنان با آن ها آشنا هستند. بازی Enemy Front از Saving Private Ryan دور خواهد شد. این جنگی بوده که مربوط به دوران پدربزرگ های ما می شود و باید به کشته شدگان آن نیز احترام گذاشت.

[تصویر: espa1meg2rcszp27chf.jpg]

قرار نیست که در هر بازی ای که با موضوع جنگ جهانی ساخته می شود، یکسری المان ها و عملیات های تکراری را به نمایش دربیاوریم. در این بازی قرار است کمی حالت شادی و سرگرم کننده را نیز تجربه کنید. البته استفاده از المان های سرگرم کننده باعث نشده که بازی بیش از پیش فانتزی شود.

[تصویر: a09r93erdsuckozlyffp.jpg]

در این بازی با صحنه های سینمایی جالبی روبرو می شوید که در فیلم های دهه 70 آمریکا مشاهده شده بود. در Enemy Front بازیکنان خودشان را در نقش کلینت ایستوود (Clint Eastwood) خواهند دید که یک کله خراب درست و حسابی است! بازی به شکلی ساخته شده که بیشتر به صورت فیلم روایت شود و همین طور بازیکنان خود را به خوبی در جنگ احساس می کنند.

[تصویر: gbw67etutiufkegr0vkp.jpeg]

در Enemy Front این اختیار به بازیکنان داده می شود که به چه شکل بازی را اداره کنند. می توانند تمام دشمنان را از بین ببرند یا می توانند به شکل دیگری بازی کنند. در این بازی مانند یک قهرمان در Modern Warfare نخواهید بود. در سری Modern Warfare ممکن است از هر جای بازی به سمت شما تیراندازی شود و شاهد این باشید که یک تیر بین چشمان شما قرار می گیرد.

[تصویر: hlwutcekgteu3ek24ldg.jpg]

در طول بازی همیشه کسی وجود دارد که به شما بگوید چه کار کنید و به چه شکل بازی کنید، اما در Enemy Front بازیکنان با آزادی جدیدی روبرو می شوند. بازی همچنان حالت خطی دارد، اما در طول این مسیر بازیکنان می توانند کارهای بسیار زیادی انجام دهند و از قسمت های مختلف، خود را به هدف برسانند.

[تصویر: zqnhzgwxljt0rym2sgw.jpg]

بر اساس مراحلی که تا کنون در این بازی ساخته شده و برخی از بازیکنان آن را تجربه کرده اند، باید به این موضوع اشاره کرد که محیط های آن نسبت به سری Call of Duty بازتر هستند. می توانید بازی را به چند شکل مختلف تجربه کنید و در این حالت به این موضوع نیز پی می برید که هوش مصنوعی بازی بر اساس حرکت شما واکنش نشان می دهد. سازندگان بازی به این موضوع اشاره می کنند که هوش مصنوعی برگ برنده آن ها برای Enemy Front به حساب می آید.

[تصویر: w1mhzw1m9g5hn3trkl06.jpg]

این بازی قرار است همیشه به بازیکنان تجربه بهترین تیراندازی را انتقال دهد. سازندگان بازی می گویند که می خواهند ساخته آن ها ارزش آن 60 دلاری که برای بازی می دهید را داشته باشد. در قسمت تک نفره این عنوان، بازیکنان به دنبال امید، افتخار و شکوه خواهند بود. این سه المان چیزهایی هستند که در گیم پلی بازی می توان بدست آورد. زمانی که بازیکنان با امید بازی کنند، سلامتی آن ها سریع تر بازمی گردد و میزان مهمات آن ها نیز بیشتر می شود.

[تصویر: mnnrmtmzdx6zd5jjyayv.jpg]

البته در هر لحظه از بازی که خواستید می توانید حالت امید را غیر فعال کنید و از حالت های دیگر استفاده کنید. سازندگان بازی می گویند که با اضافه شدن این حالت ها، میزان سختی بازی کم و زیاد نمی شود، این المان ها به این دلیل در بازی قرار گرفته اند که بازیکنان قدرت انتخاب داشته باشند. حتی اگر بازیکنان این حالت ها را نیز دوست نداشته باشند، می توانند یک حالت دیگر برای خودشان درست کنند.

[تصویر: s2m62hkcftnap10ptjq1.jpg]

زمانی که در این بازی تیراندازی می کنید، یک تجربه جدید را احساس می کنید و متوجه می شوید که تیراندازی ها بسیار داینامیک تر شده اند و همین موضوع هیجان بسیار خوبی به بازی می بخشد. دلیل آن هم این است که المان هایی که در بازی های تیراندازی مدرن مشاهده می کنید، در این بازی وجود ندارند. این بازی قرار است در ماه اکتبر برای Xbox 360 ،PS3 و PC راهی بازار شود ...

[تصویر: 4w2yyypccyduyg0kpfea.jpg]

سپاس فراوان ...
منبع : پردیس گیم

گرفته از فلش خور

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی انلاین shell shock live2

    بازی انلاین shell shock live 2 در پویا انجمن.

    کلیک کنید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 209
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 6,845
  • بازدید کلی : 148,913