loading...
دنیای بازی
ثبت نام کنید

سلام دوست عزیز مهمان اگر این پیام را مشاهده میکنید به معنی این است که ثبت نام نکردید ثبت نام کنید لذت ببرید.

ثبت نام

توجه:

اگر ثبت نام کنید بنر وبلاگ یا سایت شما به طور رایگان در سایت ما قرار می گیرد

فقط کافی است بنر و ادرس پروفایل خود را به ما از طریق این جا به ما ارسال کنید همراه نامی که ثبت نام کردید
آخرین ارسال های انجمن
hojjat بازدید : 133 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

این پیش نمایش جدید توی سایتهای زیادی اومده... من مال Kizikoش رو میذارم امیدوارم لذت ببرید.
----------------------
پیشنمایش شماره ی #3 سایت Kiziko بهمراه آخرین Screenshots های جدید و تریلر این بازی

2008-02-21


 

مطمئنا از پیشنمایش قبلی ما زمان زیادی گذشته است، اما خوشبختانه هفته ی قبل به راکستار باز گشتیم و به مدت 90 دقیقه دموی جدید را بازی کردیم، در حالی هنوز هیچ خبر رسانی ای این دمو را بازی نکرده و اطلاعاتی در مورد آن نداده است.
پس ما اولین کسانی هستیم که در حال حاظر در مورد دموی جدید اطلاعات میدهیم، عالی است، نه؟
 

 

راکستار شروع به دادن اطلاعات بیشتری در مورد این بازی، که نزدیک به عرضه ی آن است، میدهد که جوابگوی سوالات پرشور ماست. امروز ما اطلاعات جدیدی و کاملی از نقشه ی بازی را آشکار خواهیم کرد، قسمتهایی از لیبرتی سیتی جدید که هنوز آشکار نشده، و چند سورپریز دیگر برای شما: چند شخصیت جدید و توضیح چند مرحله از بازی که شما نظیر آنرا جای دیگر پیدا نخواهید کرد.

همچنین در مورد داستان بازی، شخصیت نیکو، و جالبتر از همه ارتباط وی با خانمها را برای شما نقل میکنیم.
(خلاصه ی این پیشنمایش در ذیل نگاشته میگردد. امیدوارم پر سود باشد- گیم میکر 7)

 

 

اول از همه اینکه، فریم ریت بازی بالا رفته، منابع نوری به طور قابل توجهی نسبت به قبل بهبود پیدا کرده و بهتر شده اند. تاریخ عرضه ی بازی نیز تا قبل از آوریل به ما اعلام شده است.

همانطور که قبلا گفتیم، ما نقشه ی بازی را چک کردیم، و نام قسمتهایی که نمیدانستیم را با لی اوت نقشه در اختیار شما قرار میدهیم. نامهای اصلی محله ها در شهر نیویورک اصلی در زیر نامهای داستانی امده است:
 

 

داستان ما از آبهای بین دو محل Alderney و Algonquin شروع میشود؛ ما یک قایق موتوری پیدا کردیم و در آن پریدیم. آب در بازی، شگفت انگیز است، همچنین وقتی که در حین رانندگی، آب به صفحه ی بازی میپاشد.

 

 

 

 

شما در حین رانندگی در قایق، و یا هر وسیله ی نقلیه ای، حق انتخاب میان دو نوع دوربین را دارید: سوم شخص و دوربین مخصوص سری، دوربین سینمایی. ما میتوانیم در دوربین سینمایی، با استیک سمت راست زاویه ی دید خود را تنظیم نماییم.
البته هنگامی که در ماشین هستیم که زاویه ی دید استثنایی هم داریم، زاویه ی دید از داشبورد ماشین که در تریلر دوم صحنه ای از آن را دیدیم.
ما ابتدا از بندری گذشتیم که در آینده ی نزدیک در ان با شخصیتی به نام Bell، ملاقات خواهیم داشت. سپس، مجسمه ی شادی، که شباهت زیادی با مجسمه ی آزادی دارد، را خواهیم دید.
بعد از کمی پیشرفت به سوی الگون کوئین، ما رستورانی به نام Poop Deck را خواهیم دید، که بعدا Francis McGreary را در ان ملاقات خواهیم کرد. در نزدیکی الگورن، ما پل بروکر را، که در لیبرتی سیتی قبلی پل کالهالان نام داشت دا میبینیم، که یک قایق با نام Platapus در زیر آن توقف کرده است.
ما از آب بیرون می آییم، در یک صبح آفتابی در محله ی بروکر، بازی را آغاز میکنیم. ابتدا با شخصیت جدید Brucie، که رومن آنرا به ما معرفی کرده است، ملاقات میکنیم. او یک گاراژ نزدیک پارکینگ تاکسی رومن دارد.

 

بروسی، سفید پوستیست که لحن شوخ طبح دارد و مانند خنگها بیش از حد از صحبت بیرون میزند.
ما وی را ملاقات کردیم، پس باید برای مرحله ای به نام Search and Delete از وی کار میگیریم.
صحنه ی ملاقات ما با وی این چنین است:

نیکو(وارد گاراژ میشود): سلام!
کارگر(از زیر یک ماشین): من کار دارم!
نیکو(او را لگد میزند): من سلام کردم!
کارگر: آخ. عوضی.
نیکو: رییست هست؟
کاگر: چرا کردی این کارو؟
نیکو: رییست هست؟
کارگر: آره هست... بروسی... یک لهستانی اشغال میخواد تو رو ببینه.
نیکو: از ملاقات تو یکی هم خوشحال شدم.
بروسی(از در وارد میشود): اون لسهتانی نیست، یک آقای خوبه.
کارگر: اما هنوز یک آشغاله.
بروسی: شرمنده نیکو... چه خبر؟
نیکو: خوبه.
...
 

 

در انتها، بروسی از نیکو میخواهد که عده ای را در مخفیگاهشان ساقط کند، و برای شروع از نیکو میخواهد که یک ماشین پلیس دزدیده و از گاراژ دور شود. سپس به بروسی زنگ بزند.

جالب اینجاست که بر خلاف قسمتهای قبلی، در هر مرحله شخصیتها لباس متفاوتی بر تن خواهند داشت.
مرحله را ادامه میدهیم. از گاراژ بیرون می آییم. ما در خیابان گشتیم و یک ماشین پلیس که از خیابان میگذشت را دزدیدیم، اما راکستار به ما گفت که از شما مدت زیادتری می ایستادید، بروسی به شما یک راهکار میداد، و آن این بود که به شما بگوید که به 911 تماس گرفته و آدرس مکان خود را بدهید. سپس ماشین پلیس سریعا به آن مکان رفته و پلیسها از آن بیرون می آیند. حالا وقت این است که ماشین آنها را بردارید.
 

 

هر ماشین پلیس در لیبرتی سیتی جدید یک کامپیوتر دارد، که با استفاده از آن میتوان به دیتابیس پلیس دسترسی پیدا کرد. ما برای جستجوی یک اسم که مورد احتیاج مرحله ی بروسی بود، به قسمت "جستجو بر حسب نام/عکس" رفتیم و شخص مورد نظر و آدرس وی را پیدا نمودیم، سپس به آنجا رفته و طبق ماموریت بروسی، او را از پای در آوردیم.

 

مانند سریهای قبل، اگر ماموریت را فراموش کرده باشید، به منوی بازی رفته و قسمت Brifeing را انتخاب نموده تا نکته های مرحله نیز گوشزد گردد. تلفن همراه شما نیز اطلاعات مراحل قبلی را در خود خواهد داشت.

 

 

همانطور که قبلا گفتیم، یکی از قسمتهای دینامیک GTA IV، دوستیهای ما با مردم خواهد بود، که به سادگی بازی کمک خواهد کرد. برای مثال، ما به Little Jacob که در دموی قبل وی را ملاقات کردیم تلفن میزنیم، و پس از مکالمه ای، وی به ملاقات نیکو می آید تا اسلحه های مورد نیاز نیکو را به او بدهد. اگر ما با افراد راه بیاییم، آنها به ما اهمیت خواهند داد، و اگر موجب رنجش انها را به صورت مکرر فراهم آوریم، امکان دارد از درخواست ما سر باز زنند. دوستیها با دادن پول و گرفتن ماموریت و رفتن به رستوران، صحبت کردن، رفتن به بولینگ و... نگاه داشته خواهد شد.
برای مثال، اکنون ما میخواهیم با پسرعمویمان رومن، یک نوشیدنی بخوریم. با تلفن همراه خود، عمل "نوشیدن" را همراه رومن مشخص کرده، و رومن با ما در طول یک ساعت آینده قرار ملاقات میگذارد. ما در حین رفتن به بار، با رومن صحبتهایی نیز خواهیم کرد که در هر دفعه متفاوت خواهد بود.
درست همانند دوستی ما با دوست دخترها در GTA SA، وقتی میخواهیم با کسی به جایی برویم، مکانهای لازم در نقشه مشخص میشوند. ما برای رومن نزدیک ترین بار را انتخاب نمودیم.
 

 

بعد از ترک بار، که حضور ما به وقت واقعی حساب میشود، زیرا ما سرشب به بار رفته و نزدیکی نیمه شب بازگشتیم، تصویر محو است. بازی نیز به ما گوشزد میکند: "شما مست هستید. تصویر محو است". جالب اینجاست که در پسر عمو در راه بازگشت، هر دو تلو تلو خورده و دروبین در بالای سر آنها به گردش در می آید.
تا به ماشین برسیم، با توجه به فیزیک عالی بازی، خیلی وقت میبرد، و رانندگی نیز با دفعات پیش فرق دارد و بسیار لذت بخش است زیرا ماشین همواره به چپ و راست متمایل میشود، درست مانند رانندگی یک ادم مست.

در سریهای قبلی، هر یک دقیقه یک ساعت حساب میشد، اما در اینجا هر دو دقیقه یک ساعت، پس روزها بلندتر شده، و ما مانند سن آندریاس، نمیتوانیم شاهد حرکت خورشید باشیم، اما همانطور که قبلا گفته شد، فعالیت در شب و فعالیت در روز در این بازی تفاوتهای زیادی دارند که این مقوله آنرا میسر میسازد.
 

 

وقتی نیکو هوشیارتر میشود، ما میتوانیم لیبرتی سیتی در هنگام شب را بیشتر مشاهده کنیم، هوای پاک این موقع، و همچنین چشم انداز بازی که تا دور دستها میرود و ما انگار شاهد یک عکس هنری از نیویورک هستیم، پلها، خطوط هوایی، و... برای ما کاملا مشخص هستند.

در ادامه، ما شخص پولداری به نام Playboy X را ملاقات نموده، که Elizabetaی مواد فروش او را به ما معرفی کرده است. ما با وی مرحله ای برای حفاظت از یک دوست عرب وی را بر عهده خواهیم گرفت.
سیستم نشانه گیری در بازی نیز همانی که در قبل توضیح دادیم است، اما یک روش جدید هم هست که اگر به شخصی نزدیک باشیم، میتوانیم رو را با نارنجک به راحتی از پای در آوریم.
در آخر هر مرحله نیز مانند سری قبلی، عبارت "Mission Passed" روی صفحه می آید و بعد از آن، آنطور که ما در مرحله ی Playboy X دیدیم صحنه ای هست که وی به ما پول میدهد.

امیدوارم لذت برده باشید

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی انلاین shell shock live2

    بازی انلاین shell shock live 2 در پویا انجمن.

    کلیک کنید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 6,822
  • بازدید کلی : 148,890