loading...
دنیای بازی
ثبت نام کنید

سلام دوست عزیز مهمان اگر این پیام را مشاهده میکنید به معنی این است که ثبت نام نکردید ثبت نام کنید لذت ببرید.

ثبت نام

توجه:

اگر ثبت نام کنید بنر وبلاگ یا سایت شما به طور رایگان در سایت ما قرار می گیرد

فقط کافی است بنر و ادرس پروفایل خود را به ما از طریق این جا به ما ارسال کنید همراه نامی که ثبت نام کردید
آخرین ارسال های انجمن
پویا قلی پور بازدید : 117 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

 

سلام بر دوستان ، یکم در برنامه ی کاری وب به خاطر افزایش هیجان وب! تغییراتی ایجاد شد که به خدمتتون عرض میکنم: در روزهای یکشنبه یا با 100 برتر در خدمتتون هستیم یا با مطلب بازبینی یک خاطره (که جدیده!) و روزهای چهارشنبه که روزهای تعطیل مطلبی ما بود! یا مطلب نمیدیم یا 100 برتر رو ارسال میکنیم! خوب پس اینطوری شد که شاید 100 برتر هفته ای دوبار به روز بشه یا شاید اصلا به روز نشه! خوب خوش باشید تا بعد...(فردا هم 6 بعد از ظهر به روزیم...)

توضیح: "یک مرحله ، یک بخش، چند دقیقه ی خاطره انگیز اینها چیزهایی است که هر کسی به این راحتی از یاد نمیبرد در روزهای یکشنبه به بازبینی یکی از همین خاطرات با شما می پردازیم و یک ویدئو  یا یک سری عکس نیز از آن خاطره یا مرحله ی خاص برایتان میگذاریم تا لحظات خاطره انگیزمان را با شما تقسیم کرده باشیم ."

در یکشنبه هفته گذشته خواندیم: 100 بازی ساز برتر تاریخ دنیای گیم (Ed Boon:100)

به یاد آوردن این مرحله نیز برایم سخت است. یک مرحله ی بسیار بزرگ با پیچیدگی و بخشهای بسیار زیاد و یادآوری این موضوع که هیچ سیوی در کار نیست! تمام آن کاری که باید بکنید بدست آوردن مجسمه ی  lee hong و معاوضه ی آن برای گرفتن سم ، ریختن سم در غذای  lee hong و تمام کردن کار آن است. کار ساده ای به نظر میرسد ولی در این مرحله با بیشترین تعداد محافظین طرف هستیم و اینکه شما به عنوان یک قاتل مخفی اینجا هستید که در عین اینکه همه در حال دید زدن شما هستند نباید حرکت اشتباهی انجام دهید تا شناسایی شوید. اگر شما بدون فکر عمل کنید پس یک بازنده هستید حتی در آخرین دقایق بازی نیز خطر باخت وجود دارد و اگر این اتفاق بیفتد باید از اول بازی را شروع کنید. تنها چند تیر باعث مرگ شماره 47 میشد پس با یک جان سخت طرف نیستیم از طرفی کشتن تمام محافظان در این مرحله تقریبا غیر ممکن است شما با یک بازی شوتر طرف نبودید که با کاورگیری همه را غرق خون کنید! بلکه توانایی های بلقوه ی دیگری وجود دارد که بیشتر از کاورگیری تاثیر میگذارد. عوض کردن لباس و جا به جا کردن جنازه ها و یا اینکه دشمنان را با سیم از پشت خفه کنید یا با چاقو رگ گردن دشمن را ببرید.

تقریبا تمام کسانی که با هم بازی کردن هیتمن1 را شروع کردیم در این مرحله از بازی با کل بازی خداحافظی کردند! این بازی یا انقدر بد ساخته شده بود که نمیتوانستند انجامش دهند یا اینکه توان انجام بازی در بین گیمرهایی که تا قبل از این با این سبک از بازی هیچ آشنایی نداشتند و فقط به کشتن و جلو رفتن در بازیها توجه میکردند نبود! به نظر من که گذینه ی دوم عامل این مورد بود ولی خود من به شخصه دست بر دار این مرحله نبودم با اینکه این مرحله ی بزرگ از پیچیدگی خاصی برخوردار بود بلاخره با هر زحمتی بود توانستم از این مرحله بگذرم ولی فکر کنم دو یا سه ساعت این مرحله طول کشید! حتی فکر کردنش هم برایم سخت است بگذارید کمی وارد جزئیات شویم. اولین کاری که باید بکنید محل گاوصندقی را باید پیدا کنید که مجسمه ی سر اژدها در آن است برای پیدا کردن رمز گاو صندوق دختری را که در طبقه ی دوم این ساختمان بزرگ است را باید فراری دهید. فراری دادن دختر موقعی راحت میشود که لباس محافظین را بر تن داشته باشید و پیدا کردن یک محافظ که نگاهی رویش نباشد سخت است! ولی هر طور بود در یکی از توالتها محافظی که تنها بود لباسش را به 47 قرض داد! بعد از آزادی دختر او رمز گاو صندوق را به شما میدهد ولی محل گاو صندوق مشخص نیست در بازی چندین گاوصندوق در محلهای مختلف وجود دارد که هر کدام از آنها ممکن است مجسمه ی مورد نظر شما را درونش داشته باشد! باید فردی دیگری را اینبار در زیرزمین تا دندان محافظ آزاد کنید. اینبار که به در ورودی زندان خود را میرسانید برای اولین بار باید از سلاح خود استفاده کنید یک تیر از اسلحه (صداخفه کن داره!) کافی است جنازه را به درون زندان منتقل میکنید و زندانی را آزاد میکنید محل گاو صندوق بر روی نقشه مشخص میشود.

این دیگر به شانس شما بستگی دارد که این گاو صندوق در کجا باشد بعضی مواقع گاو صندوق در اتاقی بدون محافظ است ولی برخی موارد در درون یک گروه نظامی تا دندان مسلح! بعد از پیدا کردن مجسمه آن را برای یک فروشنده در محیط رستوران هتل میبریم! (پیدا کردن این مکان هم خودش عالمیه!) و سمی میگیریم . معظل بعدی پیدا کردن لباس خدمتکاران است! یکی از آنها را باید تعقیب کنید و وقتی در دستشویی مشغول دیدزنی قیافه اش است لباسی که دیگر صاحب خدابیامرزش به آن احتیاج ندارد را بردارید! به آشپزخانه میروید کمی از سم را درون غذای مخصوص lee hong میریزید و غذا را بر میدارید تا برای او ببرید. او هم اکنون در انتهای رستوران در کنار محافظ چاقش نشسته است. بلاخره بعد از این همه کش و قوس با این سیبیل قشنگ رو به رو شدیم! حس جالبی داشت و هنوز هم شیرینش کم نشده است! 47 غذا را به سمت lee hong میبرد ولی محافظ (اون لحظه واقعا اعصابم خط خطی شده بود بعد از روزها تازه این روش رو کشف کرده بودم! اگه یه اشتباه میکردم باز باید از اول میرفتم) غذا را میخورد و می میرد! lee hong فرار میکند و به قصر مرکزیش که تا دندان پر از محافظین است فرار میکند! و شماره 47 نیز که هیچ محافظی آن اطراف نمیبیند تا کسی سر نرسیده به گوشه ای فرار میکند.

این همه خون دل خوردن برای یافتن مجسمه و گرفتن سم هیچ سودی برایمان نداشت! حالا چطور میتوان به این قصر نفوذ کرد! کشتن همه تقریبا غیر ممکن است ، همچنین از در هم محافظین هیچکس را راه نمی دهند. در این مرحله دو نوع محافظ داریم یک سری از آنها کت و شلوار مشکی دارند و یک سری که محافظین اصلی lee hong هستند لباسهای باستانی چینی که قرمز است را می پوشند باید یکی از آنها جور کنیم خوب ما قبلا با کشتن محافظ جلوی زندان یک لباس قرمز داریم پس آن را می پوشیم و به سمت زیر زمین و آسانسوری که ما را به قلب قصر اصلی میبرد میرویم. سوار آسانسور و وارد قصر او می شویم .( حرف زدنش راحته!) lee hong در طبقه ی بالاست چون لباس محافظین او را در تن دارید کسی با شما کاری ندارد و چون بدون درگیری به اینجا آمدید lee hong نیز آن شمشیره معروفش را در دست نگرفته است پس به طبقه ی بالا بروید همه جا نگهبان است به جز اتاق خوابش! هر چند دقیقه یکبار فقط چند ثانیه آنجا میرود! همین چند ثانیه کافیست تا برای همیشه به خواب فرو برود!(دیگر محافظی هم نداره که تو اتاق خواب همراهیش کنه!) بدون اینکه شناسایی شوید از آسانسور دیگری که در اتاق است پایین میرویم و سوار قایق میشویم و این پایان این مرحله ی خاطره انگیز و سخت بود.

در ادامه مطلب میتونید یک ویدئو رو ببینید که خودم همین چند ماه پیش از بازی گرفتم شرمنده کیفیتش پایینه ولی کلا این مرحله 13 دقیقه طول کشید.البته کامل بلد بودم مرحله رو کسی که بخواد اولین بار این مرحله رو بره زیر یک ساعت شاهکار کرده! خوب موفق باشید.

ویدیو در ادامه مطلب

تا فردا...

پویا قلی پور بازدید : 105 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
تاريخچه راك استار
شركت «راك استار» يكي از شركت‌هاي بزرگ بازيساز است و عنوان بزرگ آنها يعني GTA يكي از پر سروصد‌اترين عنوان‌هاي د‌هه‌ اخير ميلاد‌ي بود‌ه است. آنها سال 2010 با بازي «سرخپوست مرد‌ه: رستگاري» يا همان Red Dead Redemption هر جايزه‌اي را كه بود‌ از آن خود‌ كرد‌ند‌ كه مهم‌ترين آنها عنوان بهترين بازي سال از نظر خود‌ بازيسازان و بهترين بازي سال از نظر اكثر سايت‌ها و مجلات معتبر بود‌.
ماه گذشته عنوان جد‌يد‌ و قابل بحث «لس آنجلس نوآر» از راك استار منتشر شد‌ كه باز هم خلاقيت‌هاي اين شركت و قد‌رت آنها د‌ر جذب مخاطب را به رخ كشيد‌. به همين بهانه مي‌خواهيم نگاهي به تاريخچه‌ شكل‌گيري اين شركت به همراه بازي مطرح آنها يعني GTA د‌اشته باشيم؛ عنواني كه فراز و نشيب‌هاي زياد‌ي د‌اشته و براي رسيد‌ن به موفقيت‌هاي كنوني سختي‌هاي زياد‌ي را متحمل شد‌ه و به جرات مي‌توان گفت انقلابي د‌ر اين صنعت بود‌ه است. د‌ر اين مجال نمي‌خواهيم بگوييم GTA بازي خوبي است يا نه، بلكه قصد‌ ما اين است كه اين بازي را از بعد‌ د‌يگري بررسي كنيم و نگاهي هم به تاريخچه و شكل‌گيري اين انقلاب بيند‌ازيم.
شما از قعر شروع مي‌كنيد‌، مي‌كوشيد‌ و به اوج مي‌رسيد‌. اين كه چه مسيري را طي مي‌كنيد‌ مهم نيست، چه كسي را مي‌كشيد‌ يا د‌ست به چه كاري مي‌زنيد‌، مهم نيست. اگر كارهاي كثيفي از شما بخواهند‌ و از پس‌شان
بر بياييد‌، براحتي گذران زند‌گي مي‌كنيد‌ و اگر بلغزيد‌، صفي طولاني پشت سر خود‌ خواهيد‌ د‌يد‌ كه منتظرند‌ جاي شما را بگيرند‌ و آن كارها را انجام بد‌هند‌. اين د‌ليلي است كه آمريكا را بزرگ جلوه مي‌د‌هد‌؟ به د‌ست آورد‌ن پول و د‌يگر هيچ چيز مهم نيست؟ د‌ر GTA بازي‌كنند‌ه‌ها (آمار با استناد‌ به فروش سري GTA تاكنون مي‌گويد‌ اين افراد‌ 50 ميليون نفر هستند‌) د‌ر د‌نيايي كه راك استار برايشان ساخته است، زند‌گي مي‌كنند‌. هر كاري بخواهند‌ مي‌كنند‌، هر ماشيني را هرطور بخواهند‌ مي‌رانند‌ و هر جرمي بخواهند‌ مرتكب مي‌شوند‌؛ يك محفل سرگرمي كه چند‌ اسكاتلند‌ي و بريتانيايي براي ما خلق كرد‌ه‌اند‌. مقلد‌ين مي‌آيند‌ و مي‌روند‌ بد‌ون اين كه حتي ذره‌اي به بي‌عد‌التي‌هاي موجود‌، موفقيت‌ها و پيامد‌هاي GTA نزد‌يك شوند‌، راهشان را مي‌گيرند‌ و مي‌روند‌.GTA عنوان بزرگي است. اين را موجود‌ي انبارها به ما ياد‌آوري مي‌كنند‌.

همچنين سخن گفتن هنرمند‌ان، وكلا، سياستمد‌اران و حتي والد‌ين د‌ر مورد‌ اين بازي و اين كه حد‌اقل يك بار شانس خود‌ را امتحان كرد‌ه‌اند‌، صحت آن را تاييد‌ مي‌كند‌. بازي‌هاي رايانه‌اي د‌ر اسكاتلند‌ اواسط د‌هه 80 اصلا شناخته‌شد‌ه نبود‌؛ ولي اين باعث نشد‌ تا «د‌يويد‌ جونز» د‌انش‌آموز سختكوش د‌ست از پروژه‌ نيمه‌كاره‌اش برد‌ارد‌، «تهد‌يد‌» يك تيراند‌ازي د‌ر حال حركت كه آن را با آميگايش نوشته بود‌. د‌يويد‌، تهد‌يد‌ را د‌ر يك نمايشگاه رايانه د‌ر معرض نمايش گذاشت تا بازخورد‌ش را ببيند‌.
چند‌ پيشنهاد‌ خوب به وي د‌اد‌ه شد‌ كه نزد‌يك‌ترينش ناشر ليورپولي sygnosis بود‌ كه 200 مايل با او فاصله د‌اشت. د‌يويد‌ شركت DMA را تاسيس كرد‌ و تهد‌يد‌ را توسعه د‌اد‌. تعريف و تمجيد‌هاي زياد‌ي به د‌ليل گيم‌پلي روان‌ آن نصيبش شد‌. متعاقب آن بازي موفق د‌يگري به نام پول خون، تفريح د‌يويد‌ را به شغلش تبد‌يل كرد‌.
پویا قلی پور بازدید : 78 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

فلشی که فکر شما را می خواند

 

ابتدا این فلش را دانلود نمایید و پس از اجرای آن :

از بین اعداد 10 الی 99 یکی را انتخاب کنید .

دو رقم عدد انتخابی خود را با هم جمع کنید . سپس از کل عدد کم کنید . سمبلی که در جدول ، مقابل عدد جدید هست را به خاطر بسپارید و سپس بر روی گوی آبی رنگ کلیک کنید و خواهید دید سمبلی که شما به آن فکر می کردید را نشان خواهد داد !

مثلا اگر شما عدد 23 را انتخاب کنید ، سمبل عدد 18 جواب شما است :

چون : 2+3 برابر است با 5 و اگر 23 را از عدد 5 کم کنیم حاصل می شود 18 ..

خودتان امتحان کنید .

البته من راز آن را فهمیدم ، ببینم دیگر چه کسی راز این فلش را تشخیص خواهد داد ؟

 دانلود


پویا قلی پور بازدید : 79 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

بازی‏های فلش یکی از سرگرمی‏های کامپیوتری


هستند که به خاطر ویژگی‏های خاصی که دارند از محبوبیت خاصی نزد کاربران برخوردارند.


این بازی‏ها در عین جذاب بودن حجم کمی دارند. علاوه بر آن برای اجرا نیاز به
امکانات سخت‏افزاری قوی ندارند و همچنین بدون نیاز به نصب قابل بازی هستند. اما
شاید تاکنون به این موضوع فکر نکرده بودید که آیا می‏توان در بازی‏های فلش تقلب
کرد؟! پاسخ این سوال مثبت است. در این ترفند قصد داریم یک ترفند بسیار ساده را برای

شما بازگو کنیم که با استفاده از آن می‏توانید در بسیاری از بازی‏های فلش تقلب کرده
و به مرحله بعدی بازی بروید.


برای این کار:
پس از اجرا بازی
کافی است کلیدهای ترکیبی Ctrl+Enter را از روی کیبورد فشار دهید.
این کار در
بعضی بازی‏‏ها باعث صعود به مرحله بعد و در برخی بازی‏‏ها باعث افزایش امتیاز یا
تقلب‏های دیگر می‏شود.
البته در بعضی از بازی‏ها نیز این باگ برطرف شده است و
امکان استفاده از آن نیست.
بازی های Sonic ،Zyrx ،DragTheDot ،FunkyPong ، Mars
و FunnyZoo چند نمونه از بازی‏‏هایی که این ترفند بر روی آنها قابل انجام است.

پویا قلی پور بازدید : 85 یکشنبه 30 مهر 1391 نظرات (0)

وقتی پول داشته باشی همه چیز داری,قدرت داری,وقتی قدرت داشته باشی به تنهایی میتوانی از خود,خانواده,دوستانت و حتی مردم محله و کشورت محافظت کنی,افراد قدرتمند قانون وضع میکنند,بعد خود همان قوانین را میشکنند,برای قدرت مند بودن بایستی دوستان قدرتمند داشت,شجاع بود,باید …کشتن انسانها راحت نیست ولی مرگ آنها ساده است,خون ریختن آسان نیست ولی دیدن خون راحت است,دروغ جرم بزرگی است ولی دروغگو موفق است,جنایت زشت ترین تعبیر انسانیت است ولی جنایت کار دوست شماست,حاضرید هرکجا,هروقت,به هردلیلی کشته شوید ولی دوست شما قاتل شما نباشد,قاعده این است,یک روزی با دستان نزدیک ترین دوستت قربانی خواهی شد,از اینکه شب به خانه بیایید و به همسر خود بگویید سلام عزیزم من امروز ده نفر را باید میکشتم خجالت میکشید ولی قاعده این است,بکش تا زنده بمانی,سوالی نپرس فقط قوانین را رعایت کن,بدان همه چیز آن طور نیست که به نظر میرسد,یک روزی از اینکه حتی برای نوشیدن لیوان آبی دلهره داشته باشی که سمی نباشد,راه بروی و نگاهت همیشه به پشت سرت نباشد,تماسی به تو صورت بگیرد و مرگ فرد نزدیکی به تو را نگویند,با فرزندت صحبت کنی بدون آنکه تصویر قربانیان خود را در پس ذهن خود نبینی به سرنوشت خود لعنت خواهی فرستاد ولی این آن چیزیست که خود انتخاب کرده ای,همه چیز عادتهاست,مافیا عادت به فرار از قوانین انسانی دارد ولی قانونی دارد که به تمام قوانین میارزد,به خانواده خیانت نکن و همیشه وفادار بمان…

بقیه در ادامه مطلب


پویا قلی پور بازدید : 111 پنجشنبه 20 مهر 1391 نظرات (0)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
سلام دوست عزیز این بازی فقط برای اعضای سایت نشان داده می شود در سایت عضو شوید و به من در قسمت نظرات درخواست رمز بدید

تعداد صفحات : 16

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بازی انلاین shell shock live2

    بازی انلاین shell shock live 2 در پویا انجمن.

    کلیک کنید


    آمار سایت
  • کل مطالب : 154
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 6,880
  • بازدید کلی : 148,948